YİNE BİR DUYURU :D

Allah! yine bir duyuru yine çeviriye ara verilecek dediniz, değil mi içinizden :D  Hem duyuru hemde içimi dökmek diyelim biz şuna :D Malesef , çeviriye ara vermek zorundayım demeyeyim de 2 haftalığına bölümleri azaltmak diyeyim... 25/26 kasımda Açıköğretim Ara sınavlarım var. 8 dersten sınava gireceğim ama ingilizceyi saymazsak ( onuda saymayalım değil mi yani ) 7 ders için hazırlanmam gerekiyor ve ben daha kitap yüzü açmadım. İnanın çevirmeye ara vermeyi bende istemiyorum. Ama bu gibi zorunluluklar elimi kolumu bağlıyor. size haftanın 5 günü bölüm yüklemeye çalışıyorum farkındaysanız. Sadece hafta sonları bölüm yükleyemiyorum. Onunda sebebi 2 tane okula giden evladım var ve onların kursları, etüdleri var. Ayrıca hafta sonları vaktimi onlarla geçirmek istiyorum. Bu şekilde 26 kasımdan sonra  hafta içi yeniden bölüm yüklemeye devam edeceğim. Anlayışınız için şimdiden teşekkür derim.


        

Yorumlar

  1. bu güzel dizileri izlememize yardımcı olduğunuz için çok teşekkürler elinize emeğinize sağlık. Bu diziler sizin içinde bizim içinde hobi bu yüzden önce çocuklarınız ve dersleriniz gelir bizim için sıkıntı yok. verdiğiniz emek için tekrar teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. emeklerinize teşekkürler siz yeter ki çevirin 2 hafta tabi ki bekleriz.

    YanıtlaSil
  3. Dersleriniz tabikii öncelikli..iki hafta bekleriz..siz kendinizi hazir hissettiginizde zaten eklersiniz:)
    Bizleri seyretmek istedigimiz dizilerle bulusturdugunuz icin de ayrica cok tesekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler.elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler ellerine saglık başarılar.

    YanıtlaSil
  6. Emeğiniz için teşekürler admin aslında dizileri sıraya konulsa bi hafta şu dizi diye sizin de için daha kolaylık olur yeni dizi nin yeni bölümü GELdimi diye Merak etmektense Belli dizi belli bölüm çevirmek daha iyi gelir Çocuklarınız ile aynı okula gidecek kadar uzun yaşamanız dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEn fakında olmadan sıraya koymuşum zaten ; pazartesi- çarşamba -cuma / Princess Agents Salı- Perşembe / The King's Woman. Game payabaht için gün veremiyorum malesef daha önce bunu açıklamıştım. Gerçekten çevirisi çok meşakkatli bir dizi ne zaman biterse hemen ekliyorum.

      Sil
    2. Herşey için yeniden Teşekkür lerimi iletir Şu Sözle kapanış yapmak isterim gidilen yollar ne kadar farklı ve ya uzun olsada varilacak olan yer aynıdır

      Sil
  7. Prenses agents ve King's womanı severek takip ediyorum ve size minnettarım.. Umarım devamı için vaktiniz olur :) Bende 25-26 kasım sınavlarına hazırlanıyorum başarılar..

    YanıtlaSil
  8. sayın admin samimi duyurunuz için tşk ederim.. ellbette bekleriz .. herbir çeviri hizmet değil bize hediye bunun farkındayız..yüreğin ellerin dert görmesin sınavında başarılar dilerim sular seller gibi geçsin duam sizinle..allah yolunuzu aydınlatsın 62 yaşında bir teyzenim sevgile kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar genç bir izleyicim var :D Güzel dualarınız ve temennileriniz için çok teşekkür ederim. Sevgiyle kalınız.

      Sil
  9. Herkese merhaba
    Yine herzaman ki gibi en son duyurunuzu okudum.ara vermenize biraz uzulmedim diyemiycem😟.fakat aile herseyden once gelir.sinavlarinizda basarilar dilerim.ve emeginize tekrardan tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
  10. Sınavlarınızda başarılar dilerim..... Ah benimde büssürü sınavım var. 😔😔

    YanıtlaSil
  11. Sınavlarınız da başarılar dilerim.
    Daha önce yazmıştım ama sansüre uğradı sanırım :) sizin çevirme hızınıza, izlemek için yetişemiyorum gerçekten.
    İnşallah sınavların hepsini verirsiniz.
    Başarılar...

    Ayrıca bir şey belirtmek istiyorum;
    ben mi yanlış biliyorum ama, Princes Agents dizisi tek sezon oynadı ve sizin çevirisini yaptığınız web versiyonu 58 bölüm, tv de oynayan versiyonu da 67 bölüm. Ve ikinci sezon için maalesef ki hiç bir oyuncuyla görüşülmemiş.
    Hatta dizi 3 serilik bir kitaptan alıntı.!!!

    YanıtlaSil
  12. Sınavlarınızda başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  13. yarın ki sınav için başarılar.

    YanıtlaSil
  14. sizinle dualarımız sınavında sular seller gibi hepsini bilin allahın izni ile ..bizi mutlu eden zaten mutlu olacak hayat alış veriştir..veren alır sayın admin ..sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. sayın admin yakın zaman bölüm gelirmi yoksa final sınavlarından sonra mı gelir.bilgilendirirsen çok seviniriz. buradaki bütün arkadaşların kandili mubarek olsun.

    YanıtlaSil
  16. iyi günler.artık gelse.çok özledik.teşekkürler.

    YanıtlaSil
  17. 26 kasım geceli çok oldu 😂😂neden yeni bölümler gelmiyor ?

    YanıtlaSil
  18. Admin Artık ceviri yapmıcakmısın 10 gun den fazla gectıde bıraktınmı acaba

    YanıtlaSil
  19. bizi unuttunuz.offffffffffffff

    YanıtlaSil
  20. sorun ne acaba?kötü bir şey yoktur inşallah.

    YanıtlaSil
  21. kesinlikle unuttu bizi:(((

    YanıtlaSil
  22. bence bıraktı (nokta) :D

    YanıtlaSil
  23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. Devami gelmiycek belli oldu

    YanıtlaSil
  25. çok güzel diziler seçip emek vermiş bırakmışsa yazık olur.çeviriye başlanmış olduğu için başkaları tarafından tekrardan ele alınmaz da kanımca.aslında bir açıklama yapsa hoş olurdu.
    neyse umarız istenilmeyen bir durumla karşılaşmamıştır.

    YanıtlaSil
  26. Dizilerin çevirileri ne zaman devam edilcek ?? Çok uzun zaman oldu ınş.bir sorun yoktur.😅😅

    YanıtlaSil
  27. Bu diziyi çevirdiğiniz için gerçekten çok teşekkürler çok merakla beklediğim bir dizi. İnşallah en yakın zamanda çevirilere devam edersiniz. :)

    YanıtlaSil
  28. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  29. Sayın admin çeviriye devam edip etmeyeceğinize dair bilgi vereblirmisiniz?

    YanıtlaSil
  30. siteyi yeni buldum ve cok hosuma gitti fakat admin sanirsam artik ceviri yapmayacak En azindan birsey yazsaniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşlar 2 hafta sonra sınav var belkide aöf sınavlarıdan dolayı ara vermiştir.inşallah sınavdan sonra devamı gelir.

      Sil
  31. Bekleriz sinavlar iyi gecsinde

    YanıtlaSil
  32. Bekleriz sinavlar iyi gecsinde

    YanıtlaSil
  33. kesin bir bilgi olsa beklemek sorun değil ama bu şekilde günlük blogu kontrol etmekten içim şişti doğrusu...

    YanıtlaSil
  34. dogru okutuysam admın hasta oldugundan dizileri başka bir siteye devretmiş.orda da bir hafta sonra çevrilmeye başlayacaklarmiş.ADMİN ellerine yüregine bilgine sağlık.geşmiş olsun.....çeviri yapmak gerçekten zor bir iş.

    YanıtlaSil
  35. Of keşke kendi çevirseydi .kendi haftada 3 bölüm çeviriyordu.şimdi anca bir bölüm gelir.

    YanıtlaSil
  36. Hangi site olduğu bellimidir.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar