The King's Woman 1. bölüm

İZLEMEK İÇİN RESİME TIKLAYINIZ



Yorumlar

  1. Ya çok rica. Ediyorum lutfen bu diziye indirme linki ekleyebilir misiniz lutfen cok guzel bir dizi lutfen indirme linki ekleyin mesela mega yi ekleyebilir misinz

    YanıtlaSil
  2. Lütfen çevirisine devam edin

    YanıtlaSil
  3. dizinin 13.bölüm itibari ile çevirisi hiçbir sitede yok nereden ulaşabiliriz .çevirinin devamı gelir mi?keşke hiç başlamasaydık diyoruz şuan resmen :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende aynı şekilde düşünüyorum keşke çeviri olsa

      Sil
  4. eğer ingilizceniz varsa ondramanice diye bi site var içinde her türlü dizi film var ordan tamamını ingilizce altyazılı izleyebilirsiniz

    YanıtlaSil
  5. 23 ncü bölümün çevirisinimerakla bekliyorum. Henüz sitenizi heni keşfettim bu diziyi bir solukta izledim acaba hangi aralıklarla ceviri yapmaktasınız şimdiden emeklerinize sağlık çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. bu dizinin kalan bölümleri ne zaman çevirilecek?

    YanıtlaSil
  7. Dizi çeviren dolu site var ordan izleyin derim ben bugün bitirdim dehşet güzel dizi di ya siteleri yazmadım çünkü bu siteye ayıp olur diye king woman yazın çıkıyor zaten dolu site var artık o zamanlar bende çok aramıştım ya 😅😆😃😂

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar