PRİNCESS AGENTS 18. BÖLÜM

               İZLEMEK İÇİN RESİME TIKLAYINIZ


Yorumlar

  1. bölüm için teşekkürler. ellerine saglık. devamını dört gözle bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  2. Güzel sondu devamını merakla bekliyorum :( iyi ki varsın sayende bu dizileri izleyebiliyoruz

    YanıtlaSil
  3. Bolum icin TSK emeğine saglik.... Yeni bolumu merakla bekliyorum.... Biraz ilerlesinde salak ve komik bi prens çıkıcak onu merak ediyorum

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık devamını sabırsizlikla bekliyorum

    YanıtlaSil
  5. cok tesekkurler ceviri için . princes agents in ikinci sezonuda var imiş umarım yeni sezon bolumlerınıde yayınlarsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk sezonu 57 bölüm ikince sezonu 68. bölümde bitiyor. İnşallah hepsini çevireceğim.

      Sil
    2. Yanıtınız 9 kasım yani bir kaç gün önce o yüzden ćok mutlu oldum çunkü bu diziyi o kadar cok seviyorumki cevirisi tam olmadıgından dil ogrenmeyi bile dusundum yani :D umarım kısa zamanda gelir çeviriler oncekiler içinde ellerinize sağlık

      Sil
  6. ne zaman çeviriyi bitireceksiniz acaba Bekliyoruz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar