PRİNCESS AGENTS 19. BÖLÜM

   İZLEMEK İÇİN RESİME TIKLAYINIZ



Yorumlar

  1. Bölüm icin TSK emeğine saglık.. Yeni bolumu merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. Emekleriniz için teşekkürler keyifle takip ediyoruz...

    YanıtlaSil
  3. elinize emeğinize sağlık ..

    YanıtlaSil
  4. atmin tek kelimeyle mothossunn :D

    YanıtlaSil
  5. elinize sağlık 20. bölüm ve diğer bölümler ne zaman yayınlıcaksınız acaba kolay gelsin

    YanıtlaSil
  6. 20 bölüm ne zaman gelicek çok heyecanlı bir dizi çok beğendim lütfen çeviriler çabuk gelsin...

    YanıtlaSil
  7. harika bölümdü çok tşk ederim .. inş yakında 20. bölümü izleriz..sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Çeviri için teşekkürler digerlerinide sabırsızlıkla bekliyorum:)çayoo:)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir dizi böyle çevirileri bitmiş bir dizi önerirmisiniz çeviriler için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  10. Dizi çok güzel ama artık çeviri olmayacak mı uzun zamandır bekliyoruz :(

    YanıtlaSil
  11. princess agents 20. bölümü ne zaman lütfen en kısa zamanda çevirileri bekliyoruz

    YanıtlaSil
  12. 20.bölüm ve devamı ne zaman gelecek acaba . Büyük bir heyecanla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  13. 20.bölümü sabırsızlıkla bekliyorum ne zaman yayınlarsınız? ^^

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel bi diziymiş diğer bölümler ne zaman eklencek acaba şimdiden teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
  15. 20.bölümü sabırsızlıkla bekliyorum nezaman yayınlarsınız???😊🤔

    YanıtlaSil
  16. 20. bölümün aylardır çevirisi gelmemiş böylemi kalacak yaaaa

    YanıtlaSil
  17. sanirim boyle kalacak iki aydir bekliyorum. bende

    YanıtlaSil
  18. bekliyoruz 21 bölüm gelsin artık ya hiç vermeyin yada yarı bırakmayın lütfen teşekkür eder saygılar

    YanıtlaSil
  19. Arkadaşlar ben 23 ve diğer bölümleri izleyemiyorum ne yapmam gerekiyor o kadar güzel ki gece gündüz bölümleri izliyorum ama 23 alt türkçe alt yazı yok lütfen bana yardım edin

    YanıtlaSil
  20. Lütfen Türkçe çeviri ne zaman yapılacak teşekürler💐

    YanıtlaSil
  21. Sanırım bu kadar yorum yapıyoruz kimse bizi ciddiyete almıyor güzel bir dizi ama devamı yok ya bu işi tam yapın yada yapmayın bizide heveslendirmeyin cok rica ediyirum dizinin geri kalaninida türkçeye çevirin rica ediyorum yarıda birakmayin

    YanıtlaSil
  22. Evet kimseden çıt yok buraya ilgilenen mi kalmadı terkedildik

    YanıtlaSil
  23. Acillll en heyecanlı bölümler geliyordu niye çeviri yapılmıyormu bı cevap verende yok prenses agents lütfen çeviri bekliyoruz

    YanıtlaSil
  24. 20. Bölümden sonra çeviri yok galiba izlemeye başladık bari sizde sonunu getirin lütfen çok güzel bir dizi.

    YanıtlaSil
  25. Türkçe dublaj olsaydı daha iyi olurdu çok beğendim ben . Ama 19 bölümden başka bakamadim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar