The King's Woman Konusu

Arkadaşlar Yeni Dizimizin konusunu size internetten alıp paylaşmak istemedim. Diziyi geçen hafta hasta olduğum zaman yattığım yerden izledim. Zaten diziyi çok beğendiğim için çevirmeye karar verdim. Dizimizin konusuna gelince: Milattan Önce 241 yılında Çin 6 devlete ayrılmıştır. Qin Devletinin Kralı ölünce yerine oğlu Ying Zheng geçer. Ying Zeng  bir gezi sırasında  Wey Devletinin başkomutanın torunu olan Gong Sun Li ile karşılaşır .Kendini erkek olarak tanıtan Gong Sun'un  küçükken tanıdığı arkadaşı olduğunu öğrenen kralımız onun tutuklanarak saraya getirilmesini emreder. Saraya mecburen gelmek zorunda kalan Gong Sun Kraldan 3 ay süre ister. 3 ay sonunda saraya dönen Gong Sun hamiledir. 
                    '' Dizimiz 48 bölümden oluşuyor.''

Yorumlar

  1. Bende biraz bakmıştım güzele benziyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Super bi dizi en az 3 kez izledim kore düşkünüyüm

      Sil
  2. merhaba admin çok sevindim çin dizilerini çok seviyorum ama eski zaman olanları.. inş daha çok dizi eklersiniz sevgile kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ramaya :D

      Sil
    2. Merhaba The kings Woman geri Kalan Bölümleride Yayınlarmısınız Lütfen Bir umut bekliyoruzz severek beğenerek ve merakla Bekliyoruz En Kısa Süre içinde Çevirmenizi Diliyoruz Teşekkürler ❤

      Sil
  3. Bu dizinin çevirisini bekliyordum. Hiç bir yerde yoktu bugün tesadüfen bu sayfayı keşfettim ve bu dizininde çevirisini yaptığınızı gördüm.Çok teşekkürler sizin gibi çeviri yapanlar sayesinde bu güzel dizileri izleyebiliyoruz bütün emekleriniz için teşekkürler. Böyle güzel bir site kurduğunuz için de teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geri kalan Bölümleride Çevirirseniz çok mutlu oluruz Lütfen işinizi yarımda Bırakmayın En kısa sürede çevirmenizi İsteriz Teşekkürler şimdiden

      Sil
  4. diğer bölümler ne zaman yayınlanacak sabırsızlıkla bekliyorum lütfen hızlı çevirirmisiniz

    YanıtlaSil
  5. Neden diziyi yarim bıraktıniz acaba? Şu an meraktan ölüyorum ???

    YanıtlaSil
  6. Evet 2 aydir bekliyorum cevirisi gelmedi😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceviri ile alakali size yanit verildi mi acaba?

      Sil
  7. Oncelikle tesekkur ediyorum emekleriniz icin..Sonrasin da ise size ceviri devam edecek mi diye sormak istiyorum? İzlemeye baslamayacagim da aksi olacak ise.. :)

    YanıtlaSil
  8. Lütfen şu diziyi çevirip bitirin artık meraktan ölcez ama

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. dizinin 13 bölüm ne zaman gelecek teşekkürler

      Sil
  10. Dizinin kalan bolumlerinide yayinlarmisiniz.

    YanıtlaSil
  11. Diğer bölümleri heyecanla bekliyorum lütfen

    YanıtlaSil
  12. Bende bekliyorum.dizinin konusunun tamamını okuyacağım yer var mı?

    YanıtlaSil
  13. Sonu mutsuz olan romantik dizi mı olur ya önce goodbye my prences şimdi bu helak oldum ağlamaktan

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar