Sizden gelen mesajlar...



Arkadaşlar inanın yazdığınız mesajların hepsini okuyorum... Sanmayın ki cevap yazmıyorum diye okumuyorum. Okurken, yazdığınız güzel sözler güzel temenniler beni çok mutlu ediyor ve açık söylemek gerekirse gaz veriyor :D Ancak hepinize cevap veremiyorum. Daha doğrusu vemiyorum :D Çünkü Diyorum ki; onlara cevap verene kadar otur bir 50 replik çevir dizi hızlı gelsin o zaman onlar senin yazdığın cevaptan daha çok sevinirler. Bilmem yanlış mı düşünüyorum. Bunun gönderinin altına sizlerin ne düşündüğünüzü yazarsanız sevinirim..




Yorumlar

  1. Game bayant isimli dizi çok müstehcen geldi bana belki o yüZden 2. Bölümden başlamışsınız dır admin bey aslında bi konu açıp hangi dizi lerin çevirisini bekliyorsunuz diye güzel olur emeğinize sağlık devamını dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle yorumun için teşekkür ederim. Bir Bey değil Bayanım :D Game Payabaht Dizisi 1. bölümden başladı ama siz eski gönderileri görmediğiniz için dikkatinizi çekmemiş olmalı. Evet, genel itibariyle Tayland dizileri malesef bu tarzda ilerlemekte. Neden çeviriyorsunuz öyleyse? Diye sorarsanız ne siz sorun ne de ben söyleyeyim. Bu hataya bir daha düşmem . Ama başladığım bir işi de yarım bırakmayı sevmiyorum. O yüzden sonunu getireceğim inşallah. Dizilerimizin son bölümlerine doğru '' hangi dizi lerin çevirisini bekliyorsunuz ?'' diye bir konu açmayı bende düşünüyorum.

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim başarılarınızın devamını ile

      Sil
  2. İyi akşamlar.ben şu anda çevirdiğiniz 2 dizi var.the king’s woman ve prences agents takip ediyorum güzel diziler.prences agents daha güzel çevirilerinizide hızlı yapıyorsunuz .prences agents ‘ın konusu yavaş yavaş belli oluyor’aslında kız karşı istihbarat in generali hafızasını kaybetmiş 15 bölümün sonunda belli oldu’iyi geceler

    YanıtlaSil
  3. Bence dogru düşünüyorsunuz zaten genel olarak yorumlar aynı oldugundan ayrıca biz size tesekkur ettiğimizden bisey yazmanıza gerek yok zaten diye dusunuyorum.... Ayrıca prenses agentsi geldigi gibi izliyorum ve cok begeniyorum the kings womana da baktım ama prenses agenti daha cok beğendiğim icin simdi izlersem dizi bana basit gelicek o yuzden prenses agents bitince the king womana başlamayı dusunuyorum... Tekrar emeklerin icin tesekkur ederim ( bu arada size ne dicegimi bilmedigim icin 😄 bi garip oldu) ....prenses agentsin yeni bölümünü metrakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  4. ilk önce teşekkür ederek başlamak isiyorum. vermiş oldugun emegin kaşlıgı olarak biz teşekkür ederiz.herhangi bir cevap yazmana gerek oldugunu düşünmüyorum. bende sayende prences agents dizisini izliyorum. bu tarz dizileri severim. herşey gönlüne göre olsun diyorum. bölümlerin devamını sabırsızlıkla bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  5. Asıl biz teşekkür ederiz hiç bir yerde bulamadigim Game payabaht dizisini sizin sayfanızda buldum çok sevindim gerçekten emeğinize sağlık peki diğer bölümlerini ne zaman yayınlayacaksınız?

    YanıtlaSil
  6. Günlerdir hatta haftalardır aradığım ve bulamadığım princess agents dizisini sizin instagramınız sayesinde buldum. Bunun için size çok çok teşekkür ederim. O kadar çok çevirisi yapılmamış çin kore vs. dizileri var ki umarım yine sizin sayeniz de izleriz. Emeğinize yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. ellerinize emeğinize sağlık her iki diziyide zevkle izliyorum çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Merhaba;
    Herkesin yapmis oldugu yorumlari yeni okuma firsatim oldu.arkadslarin yazmis olduklari herseye katiliyorum uzun suredir bu diziyi merakla bekluyordum kim cevircek diye size ne kadar tesekkur etsekte de az olur.emeginize yureginize saglik.devamani bekliyoruz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar