DUYURU

Arkadaşlar kısa bir açıklama yapacağım... şu an tek başıma 3 dizi çeviriyorum ..bir tane de günlük dizi editliyorum...  şimdi.... günlük ipkknd3 dizisinin  FİNALİNE son 5 bölüm kaldı.  Diğer bir dizide az kaldı sayılır...  Uzakdoğu dizileri bloğunda yayınlanan Game payabaht dizisinin replik sayısı nerdeyse 1000'ni buluyor ve videodan çeviriyorum..ayrıca senkron yapmak ve editlemesi ile uğraşıyorum o yüzden seri olarak gelmesini beklemeyin.Princess Agent dizisine gelince... diziyi tekrar hızlandırmaya başladım ancak iki gündür hastalıktan dolayı yataktan dahi çıkamıyorum...En kısa zamanda elimdeki diğer iki dizide biter bitmez Princess Agents'i haftada3 bölüm olarak vermeyi düşünüyorum... ayrıca çok yakında yine muhteşem bir ÇİN dizisinin çevirisine başlayacağım..Bu da bende size süpriz olsun.
 Diziler hakkındaki bilgileri Facebook sayfamdan takip edebilirsiniz... Facebook sayfası için tıklayın

Yorumlar

  1. Bu dizi bu hafta final yaptı, merak ettiğim dizilerden biriydi.
    Çevirisinin geleceğine çok sevindim.
    Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle çok geçmiş olsun.Princess Agents dizisinin haftada üç bölüm olarak verilecek olması çok güzel

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun acil şifalar dilerim. önemli olan saglıktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. aynen haklısınız en önemli şey sağlık gerisi teferruat bence.

      Sil
  4. Öncelikle geçmiş olsun acil şifalar dilerim sağlık daha önemli bide tek başına yapman karşında şapka cikarmamiz gerekir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim özgür. Siz böyle güzel yorumlar yapıca ben daha çabuk çabuk çevirmeye çalışıyorum.

      Sil
  5. geçmiş olsun acil şifalar.. önce sağlık siz iyi olunki diziilerimiz gelsin verdiğiniz emek için çok teşekkürler ve dizimin haftada üç gün gelecek olması muhteşem çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanın daha tam iyileşemedim ama sizleri bekletmekte istemiyorum bu yüzden elimden geldiği kadar hızlı çevirmeye çalışıyorum. Keyifli izlemeler.

      Sil
  6. Oncelikle Gecmis olsun acil sifalar diliyorum... Prenses agent İngilizce alt yazi olarak baktığım ve cok beğendiğim bi dizi bu blogta tr alt yazı gorunce cok sevinmiştim ayrıca tek basına ceviriyon arkadasin dedigi gibi sapka cikarmak gelrek.. Haftada uc bolum gelmesi cok sevindirdi emklerine saglık tekrar gecmis olsun

    YanıtlaSil
  7. geçmiş olsun acil şifalar.. dilerim saglik önemli önce sagliginiz.
    sayfanizi takip ediyorum begeniyorum ellerinize saglik..

    YanıtlaSil
  8. Instagram hesabınız var mı?
    Cruel romance dizisini çevirdiniz mi? Yada düşünüyor musunuz?

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Princess Agents 01-58 Bölümler Türkçe Altyazıları Ekledim. Çeviri Bana aittir.

    https://drive.google.com/file/d/1ioRxaWXVxlicnQHKiVENesbyL2K_z-OF/view?usp=sharing

    YanıtlaSil
  11. The king s woman dizisini bekliyorum sizden lütfen çevirisi ile ilgili bilgi verin

    YanıtlaSil
  12. Princess agentis 32 ci bölüm ve sonrasını çevirirseniz hiç bir sitede yok farkınız olsun bi işe başlarken yarım yapmayın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu diziyi bu site kadar iyi çevirebilin bi site yok

      Sil
  13. Prenses agent dizisi 32.bölümde kaldım sabırsızlıkla bekliyoruz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar