PRİNCESS AGENTS




Princess Agents Türkçe Altyzılı olarak yakında sizlerle.

Yorumlar

  1. Selam beğenerek izlediğim bir dizi konusu hakkında bilgi yok mu?

    YanıtlaSil
  2. bende konusunu merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. bunun çevirisi ne zaman gelir lütfen çabuk eklensinnn

    YanıtlaSil
  4. 20.bolum nezn gelicek ay cok heycanli gidiyodu ya

    YanıtlaSil
  5. 20.bolum nezn gelicek ay cok heycanli gidiyodu ya

    YanıtlaSil
  6. 20.bolum nezn gelicek ay cok heycanli gidiyodu ya

    YanıtlaSil
  7. Bunun ikinci sezonu varmı bilen varsa lütfen yazsın teşekürler..

    YanıtlaSil
  8. Çevirilerin devamı ne zaman gelecek biz burda beklemekteyız lütfen devamı gelsin

    YanıtlaSil
  9. Lutfen bu dizinin ikinci sezonunuda cevirin.ingilizce izlememe rağmen ağla ağla göz pınarlarım kurudu ki arada anlamadığım bazı kelimeler olmasına ragmen.heyecanla bekliyoruz teşekkürker...

    YanıtlaSil
  10. Lutfen bu dizinin ikinci sezonunuda cevirin.ingilizce izlememe rağmen ağla ağla göz pınarlarım kurudu ki arada anlamadığım bazı kelimeler olmasına ragmen.heyecanla bekliyoruz teşekkürker...

    YanıtlaSil
  11. Lutfen bu dizinin ikinci sezonunuda cevirin.ingilizce izlememe rağmen ağla ağla göz pınarlarım kurudu ki arada anlamadığım bazı kelimeler olmasına ragmen.heyecanla bekliyoruz teşekkürker...

    YanıtlaSil
  12. Princess.Agents.2017.WEB-DL Türkçe Altyazılar Ekledim. Devamı Gelecek

    www.planetdp.org/title/princess-agents-dp58343

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , verdiğiniz adrese girdim ama sadece ingilizce altyazı var ?

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  13. Princess Agents 01-58 Bölümler Türkçe Altyazıları Ekledim. Çeviri Bana aittir.

    https://drive.google.com/file/d/1ioRxaWXVxlicnQHKiVENesbyL2K_z-OF/view?usp=sharing

    YanıtlaSil
  14. Bölümleri çevirmeye devam ediyor musunuz? Çevirilerinizi beğenerek izliyorum.

    YanıtlaSil
  15. Acaba yeni bölümleri olacak mı bu dizinin yoksa final mi oldu bilginiz var mı yabancı olarak sezon sonuna kadar izledim (anlamasamda😂😂) burda çeviri görünce çok mutlu oldum teşekkürler emeklerinize saglık👌👌

    YanıtlaSil
  16. Biride bana yardım etsin acamadim

    YanıtlaSil
  17. Lütfen yardım edin bende seyrediyim

    YanıtlaSil
  18. Devamı gelecek mi acaba soyleyin

    YanıtlaSil
  19. Butun bolumlerin cevirisi yok hic bir sitede bulamiyorum lutfen 23 bolum den son bolume kadar cevirir misiniz. Rica ediyorum artik bu dizi ruyalarima giriyor

    YanıtlaSil
  20. Ben sizi yeni keşfettim ve sanıyorum 2 aydan fazladır çeviri yapmıyorsunuz . Ben daha önce bu kadar sürükleyici bir dizi izlemedim.lütfen çeviri yapmaya devam edin gerçekten hiç bir sitede bulamıyorum siz bir el atıp çevirseniz lütfen çeviri yapın
    .

    YanıtlaSil
  21. artık dizilerin çevrisi gelse artık ölduk bekliye bekliye nedir yani bir bölüm veriyorsunuz gerisi yok

    YanıtlaSil
  22. 23.bölümü ne zaman gelir? Sabırsızlıkla yeni çevirilerini bekliyorum!

    YanıtlaSil
  23. bu diziyi çevirecek delkanlı erkek bayan aranıyor lütfen çevirin

    YanıtlaSil
  24. 23 cü bölümünü verseniz artık beklemekten bir hal olduk saygılar

    YanıtlaSil
  25. Diyer bolumler neden izleyebilirim yardim lutfen

    YanıtlaSil
  26. 23.bölüm var mi Türkçe altyazili olan çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  27. 32 nci bölüm ve diğer bölümlerin çevirilerini ne zaman yapıp yayınlayavaksınız ?

    YanıtlaSil
  28. 32. Bölümü merakla bekliyorum çevirisi gelecek mi ??

    YanıtlaSil
  29. 32. Bölümun çevirirmisiniz lütfen

    YanıtlaSil
  30. 32.bolumu hicbir yerde bulamiyorum ceviri olacak mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. simin programini indir pley ustoreden kimsenin ceviri yapmasini bekleme program istedin diziyi istedin bolumu aninda veviriyo bende yeni kesfettim

      Sil
  31. 32. Bölüm ve devamı lütfen çevirisi ne zaman olur heyecan lı bekleyis

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar