PRİNCESS AGENTS 9. BÖLÜM

İZLEMEK İÇİN RESİME TIKLAYINIZ



Yorumlar

  1. Guzel bölümdü ....emeğinize saglık... Yeni bolumu merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. Güzel bölüm du emeğinize sağlık dizinin ilk başlarken şarkı yeri dizinin uzun süreceğini gösteriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi 57 mi 59 fln bolum

      Sil
    2. 10 bolum yok mu

      Sil
    3. Pardon 69 bolum var baska bi diziyle karıştırdım ama ordada final olmuyo dizi bitmemiş zezon finali yapmışlar heralde

      Sil
    4. 10. bölüm gelcek arkadaşlar.. dizinin günü yok malesef ne zaman çevirirsem o zaman yüklüyorum.

      Sil
  3. 10 ve diger bölümleri acele ile bekliyorum

    YanıtlaSil
  4. Hangi günler çevriliyor acaba çarşamba perşembe gibi denk geldim ben bölümlere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizinin belli bir günü yok malesef ne zaman çevirirsem hemen paylaşıyorum.

      Sil
  5. Ben 69. Bölümde kaldım sezon finali yaptı. Yeni sezon ne zaman başlar bilmiyorum. Zeynep hanım diğer bölümleri bekliyoruz emeğize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim çok güzel bi dizi diğer bölümleri sabırsızlıkla bekliyor olacağım

    YanıtlaSil
  7. Web versiyonu 58 bölüm, buradaki çeviriler de web versiyonu üzerinden gidiyor. Kitaptan bir yapım olduğu için (artık kaç serilik bir kitap bilmiyorum) kitabın ortasında bıraktılar diziyi. Ama 2. sezon malesef ki yok (güncel olarak izlerden devamı yok demişlerdi). kitabı da türkiye de satışta değil. :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar